PMS pentru hoteluri și lanțuri hoteliere - Trust Booking
710
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-710,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-theme-ver-14.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

PMS

GESTIONEAZĂ INTEGRAL HOTELUL TĂU CU UNUL DINTRE CELE MAI PERFORMANTE SOFTWARE CLOUD

Controlează inteligent toată activitatea hotelului tău cu PMS-ul 5stelle*, un software cloud de management hotelier, cu ajutorul căruia poți gestiona totul dintr-un singur punct. În afară de gestiunea integrală, 5stelle* te ajută să obții mai multe rezervări datorită integrării cu OTAs și cu motorul de rezervare Simple Booking. Simplifică lucrurile și dedică timp clienților tăi!
Cheia este la tine!

GESTIUNE COMPLETĂ A CLIENȚILOR

Datorită funcționalităților avansate ale PMS-ului, poți oferi o experiență excepțională clienților tăi, deoarece acesta îți permite să realizezi un management complet al tuturor necesităților acestora, înainte de cazare, pe durata sejurului și după check-out.

  • Tarife personalizate: Fiecare client are cerințe specifice. PMS-ul îți permite să creezi oferte personalizate și să le trimiți imediat prin e-mail.

  • Poți gestiona, intuitiv și rapid, rezervările primite de la toate canalele de distribuție (OTAs, GDS, website propriu etc.), prin e-mail sau telefonic, datorită accesului direct la planificator. Upgrade-ul unei camere este, de asemenea, foarte simplu, datorită funcției drag & drop.

  • Pune la dispoziția clienților tăi serviciul de check-in mobil, prin intermediul căruia aceștia vor putea să realizeze check-in-ul online.

  • Gestionează eficient cererile clienților tăi prin POS-ului mobil: modificări ale rezervării, achiziționarea de servicii suplimentare de la bar, restaurant și spa, chiar dacă acestea sunt transmise printr-un smartphone.

  • Descoperă cea mai ușoară formă de a gestiona conturi, facturi și chitanțe! PMS-ul îți oferă posibilitatea să îmbini sau să separi facturi, într-un mod extrem de intuitiv.

  • Monitorizează satisfacția clientului! 5stelle * comunică cu cele mai performante Sisteme de Management al Reputației, chiar și cu TripAdvisor Review Express.

PLANIFICARE VÂNZĂRI

Planifică vânzările și realizează o gestiune comercială completă, optimizând astfel activitatea staff-ului tău. Ai timp să te ocupi de oaspeții tăi!

  • Vânzări online și offline: Cu ajutorul rapoartelor statistice ale veniturilor, poți crea simplu o strategie de succes, definind tarifele, listele de prețuri, listele de prețuri virtuale și tarifele corporative.

  • Istoricul rezervărilor îți permite să separi clienții în funcție de cheltuielile obișnuite ale acestora sau preferintele lor speciale. Astfel vei putea crea întotdeauna o oferta personalizată, potrivită pentru fiecare client.

  • Gestionează disponibilitatea și restricțiile pe portalurile OTA’s (Booking.com, Expedia, Agoda, HRS etc.) și elimină riscul overbooking-ului. Administreaza rezervările offline, numerele de telefon pe care recepționerul le introduce în planificator și actualizează disponibilitatea online în timp real.

  • Prețuri dinamice: Poți modifică toate prețurile online, în orice moment, cu o simplitate surprinzătoare, chiar și de pe smartphone-ul tău.

  • PMS-ul este un sistem deschis, compatibil cu majoritatea platformelor de vânzări online.

MANAGEMENT ADMINISTRATIV

Descoperă cea mai simplă formă de a realiza și unifica toată gestiunea administrativă.

  • Administrează automat taxele hotelire și generează rapoarte aferente acestora.

  • Poți introduce datele clienților tăi pentru a genera rapoarte solicitate de Institutul Național de Statistică și/sau Direcția de Securitate Publică.

  • PMS-ul emite facturi, chitanțe, note de plată, gestionează avansurile încasate și permite exportarea datelor catre software contabile compatibile.

  • Este un software inteligent, care extrage informații privind încasările, disponibilitățile bănești și trimite solicitari pentru efectuarea plăților catre departamentul financiar. De asemenea, software-ul poate crea un fișier de tranzacții pentru software-ul contabil.

STATISTICI & RAPOARTE

Pentru a putea lua deciziile corecte, care îți vor aduce mai multe rezervări directe, este necesar să analizezi în permanență activitatea hotelului tău. PMS-ul îți oferă cele mai avansate rapoarte și statistici, care îți permit să afli unde se situează hotelul tău și să decizi ce schimbari strategice trebuie să faci pentru a ajunge la performanțele dorite.

  • Datorită statisticilor aferente vânzărilor, vei avea mereu la îndemână indici relevanți, astfel încât să poți lua cele mai bune decizii.

  • Evoluția sezonieră: Comparația dintre diferitele perioade îți va permite să știi “cum evoluează sezonul”. Istoricul rezervărilor te ajută să definești corect politicile tarifare.

  • Rapoarte de contabilitate și numerar: Situațiile contabile permit management-ului hotelului să efectueze și să gestioneze toate activitățile financiare, inclusiv plățile și încasările în așteptare. Oferta de servicii suplimentare este, de asemenea, întotdeauna sub control.

  • Cu ajutorul funcțiilor multi-utilizator poți personaliza profilul fiecărui utilizator. În acest mod vei știi ,în orice moment, comportamentul clienților tăi, înregistrarea activităților acesora fiind activată în permenență.

  • Acum poți realiza rapoarte cu „date deschise” (o zi, o lună, zi de zi), atât în format PDF, cât și în format Excel, astfel încât să le poți modifica în orice mod și în orice moment.

MODULE PMS

POCKET PMS

Tot ce ai nevoie gasești în „buzunarul” tău! Principalii indicatori zilnici, sosiri și plecări, rezervări, modificari de prețuri pe canalele de distribuție și multe altele, se află la dispoziția ta pe smartphone sau tabletă.

CHECK-IN ONLINE

Cu câteva zile înainte de sosirea lor, clienții iși pot face singuri check-in-ul, intoducând in sistem toate datele de identificare.

MOBILE HOUSEKEEPING

Poți implica cameristele în managementul hotelului! Acestea pot să introducă notificări în sistem, când o cameră este pregătită pentru oaspeți, să trimită sesizări referitoare la reparații și întreținere și multe altele.

MOBILE POS

Poți să încasezi prețul serviciilor și produselor suplimentare de la bar, piscină, restaurant etc. utilizând orice dispozitiv mobil, inclusiv tablete și smartphone-uri.

RAPOARTE AVANSATE

Poți evalua performanța financiară a clienților tăi și îmbunătăți strategiile de preț, analizând indicatorii de venit și rapoartele pe care le consideri semnificative.

MULTIPROPERTY MANAGEMENT

Chiar dacă ești proprietarul unui lanț hotelier, ai la dispoziție aceleași funcții și poți gestiona mai multe hoteluri pe același planificator.

TRIP ADVISOR REVIEW EXPRESS

Datorită colaborării noastre cu TripAdvisor, poți genera o creștere a recenziilor cu 33%. Review Express este un instrument integrat în PMS, rapid, simplu și gratuit.

GESTIUNE CAMERE ALOCATE GRUPURILOR

Dacă hotelul tău lucrează cu grupuri, te poți bucura de funcția avansată care preselectează automat camerele și listele de camere alocate acestora.

5stelle* SE CONECTEAZĂ GRATUIT CU iRev CHANNEL MANAGER

iRev și 5stelle*, împreună, sunt soluția completă pentru gestiunea hotelului tău. 5stelle* este unul dintre cele mai performante software-uri cloud de management hotelier (PMS) existente pe piață, iar iRev este channel manager-ul rapid și fiabil, dezvoltat de Simple Booking. În urma medierii parteneriatului între Simple Booking și 5stelle*, am reușit să obținem, pentru clienții noștri, ca interconectarea între cele două software-uri să fie gratuită, astfel încât să poți beneficia de soluții optime și complete, la un preț final accesibil.

SUPORT
SUNTEM ÎN PERMANENȚĂ ALĂTURI DE TINE

O foarte bună tehnologie nu este suficientă pentru a avea un produs excelent. O echipă, care oferă suport profesional, pregătită și atentă, este cheia sucesului. Suntem la dispoziția clienților noștri în orice moment. Dorim să vă oferim o experiență cât mai plăcută în utilizarea serviciilor și produselor pe care le distribuim. Susținerea și experiența noastră sunt la dispoziția voastră. Succesul și mulțumirea voastră sunt cheia pentru o colaborare durabilă și reciproc avantajoasă.

Echipa noastră îți stă la dispoziție și va fi încântată să îți prezinte o soluție optimă, adaptată necesităților tale.